Δείτε πώς το Meta αλλάζει τη στόχευση διαφημίσεων στο Facebook για το 2022

Δείτε πώς το Meta αλλάζει τη στόχευση διαφημίσεων στο Facebook για το 2022

Η Meta ανακοίνωσε την κατάργηση των επιλογών στόχευσης κοινού του Facebook Ads σε τέσσερις κατηγορίες, από τις 19 Ιανουαρίου 2022.

19 Ιανουαρίου - αποθηκεύστε την ημερομηνία! Η Meta ανακοίνωσε ότι έρχονται αλλαγές στη στόχευση κοινού στις διαφημιστικές καμπάνιες του Facebook.

 
Ως απάντηση στην πίεση της βιομηχανίας, η μητρική εταιρεία Meta του Facebook τηρεί την προηγούμενη υπόσχεσή της και θα περιορίσει τις ρυθμίσεις στόχευσης διαφημιζόμενων.
 
Αυτό είναι επίσης ενδεικτικό μιας ευρύτερης τάσης.
 
Από τη μία πλευρά, ο υψηλός βαθμός ακρίβειας στόχευσης υποστηρίζει τη δημιουργία εξαιρετικά εξατομικευμένων εμπειριών, οι οποίες επιτρέπουν τη σχετική και πολύτιμη αλληλεπίδραση με τον χρήστη.
 
Ταυτόχρονα, αυξάνεται η ευαισθησία όταν τα άτομα αναγνωρίζονται με βάση τη σχέση τους με κοινωνικά αίτια, καταστάσεις υγείας ή δημογραφικά χαρακτηριστικά.
 
Έχοντας λάβει αυτό υπόψη, το Facebook περιορίζει έτσι τις επιλογές διαφήμισης ώστε να μην επιτρέπει πλέον τη στόχευση με βάση αυτές τις ευαίσθητες παραμέτρους.
 

Τι αλλάζει στη στόχευση διαφημίσεων στο Facebook

 
Από τις 19 Ιανουαρίου, το Facebook θα καταργήσει τις επιλογές στόχευσης σε τέσσερις κύριες κατηγορίες μαζί με εξειδικευμένα τμήματα που χρησιμοποιούνται σπάνια.
 
  • Αιτίες υγείας (π.χ. ευαισθητοποίηση για τον καρκίνο του μαστού).
  • Σεξουαλικός προσανατολισμός (π.χ. LGBT).
  • Θρησκευτικές πρακτικές και ομάδες (π.χ. Καθολική Εκκλησία ).
  • Πολιτικές πεποιθήσεις, κοινωνικά ζητήματα, αιτίες, οργανώσεις ή πρόσωπα (π.χ. πολιτικό κόμμα ή πολιτικός υποψήφιος).
Η ενημέρωση της Meta για τις επερχόμενες αλλαγές αναφέρει ότι οι καμπάνιες μπορούν να συνεχίσουν να αποδίδονται σε στόχους κοινού που επηρεάζονται μέχρι τα τέλη Μαρτίου 2022.
 
Επιπλέον, οι αλλαγές δεν θα διαδοθούν πλήρως μέσω του οικοσυστήματος Meta.
 
Για τα διαφημιστικά σύνολα που δημιουργήθηκαν πριν από τις 19 Ιανουαρίου, θα έχετε τη δυνατότητα να κάνετε αλλαγές σε επίπεδο καμπάνιας, όπως ποσά προϋπολογισμού ή ονόματα καμπανιών, χωρίς να επηρεάζετε τη στόχευση έως τις 17 Μαρτίου.
 
Ωστόσο, οι αλλαγές σε επίπεδο διαφημιστικού συνόλου θα ενεργοποιήσουν αλλαγές κοινού.
 
Ομοίως, εάν ένα διαφημιστικό σύνολο τεθεί σε παύση πριν από τις 17 Μαρτίου, οπότε και επανενεργοποιηθεί, θα ξεκινήσουν οι νέες αλλαγές στόχευσης.
 
Μετά τις 17 Μαρτίου, δεν θα είναι πλέον δυνατή η επεξεργασία προηγούμενων καμπανιών που αξιοποιούν τις καταργημένες ρυθμίσεις στόχευσης.
 
Για να είναι δυνατή η πραγματοποίηση αλλαγών σε επίπεδο καμπάνιας, διαφημιστικού συνόλου ή διαφήμισης, ίσως χρειαστεί να αναθεωρήσετε τις λεπτομερείς ρυθμίσεις στόχευσης πριν από τις 17 Μαρτίου.
 

Θα υπάρξει ευρύτερος αντίκτυπος για τους διαφημιστές κοινωνικών δικτύων;

Θα είναι ενδιαφέρον να δούμε εάν και άλλες πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης θα ακολουθήσουν το παράδειγμά τους και θα προσαρμόσουν επίσης τις δυνατότητες στόχευσής τους. Μέχρι στιγμής, το Meta έχει δει μεγαλύτερη πίεση από άλλες πλατφόρμες.
 
Χωρίς να αναθεωρηθεί και ενδεχομένως να μειωθεί η ευαισθησία στόχευσής τους σε ευαίσθητα κριτήρια, άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης κινδυνεύουν να τραβήξουν τον ίδιο έλεγχο που έχει κατευθυνθεί στο Facebook.
 
Μπορείτε να περιμένετε ότι στο εγγύς μέλλον, θα περιορίσουν τη στόχευσή τους μακριά από προσωπικά χαρακτηριστικά.
 
Η Meta δεν έχει δηλώσει εάν προβλέπει περαιτέρω προσαρμογές στόχευσης ή εάν αυτή θα είναι η μόνη προσαρμογή στο άμεσο μέλλον.
 
 Ωστόσο, μπορείτε να παρηγορηθείτε που η Meta ανταποκρίνεται στα αυξανόμενα φωνητικά σχόλια και ελπίζετε ότι θα συνεχίσει να σημειώνει τις περαιτέρω εξελίξεις.
 
Αν και αυτό έχει εμφανιστεί πρώτο στο πλαίσιο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, οι πάροχοι διαφημίσεων μέσω προγραμματισμού και αναζήτησης θα πρέπει επίσης να είναι προσεκτικοί.
 
Ιστορικά, αυτά τα οχήματα έχουν κάνει μεγάλη χρήση δεδομένων που επιτρέπουν υψηλό επίπεδο ακρίβειας στόχευσης και παρέχουν αναλυτικές πληροφορίες χρησιμοποιώντας δημογραφικές, κοινωνικοοικονομικές και άλλες παραμέτρους.
 
Εάν αυτά τα προγράμματα αναπαραγωγής δεν αντιμετωπίσουν άμεσα την ευαισθησία της αναλυτικής στόχευσης διαφημίσεων και των αναφορών υπό το φως των παραπάνω εξελίξεων, ενδέχεται να αναγκαστούν να το κάνουν (μόλις οι επιπτώσεις από την κατάργηση των cookie αποκτήσουν δυναμική).
 
 
Από τα κοινωνικά ζητήματα λόγω δημιουργίας προφίλ έως τη μεγαλύτερη τάση των ανησυχιών για το απόρρητο δεδομένων, οι διαφημιστικές πλατφόρμες και οι διαφημιστές πρέπει να είναι προετοιμασμένοι να αντιμετωπίσουν ευαίσθητα θέματα.
Image

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam.

Please fill the required field.